Buah zuriat

Buah Zuriat juga dikenali sebagai Buah Hawa atau Buah Adam merupakan buah yang sangat popular di kalangan jemaah haji dan umrah. Di negara Arab, buah ini dikenali sebagai Doum. Di negri arab, buah ini dijual sebagai sediaan herba untuk mengatasi masalah kesuburan di kalangan lelaki dan wanita. Ianya dibelah dua kemudian direbus dan diminum air rebusan tersebut setiap hari. Ada petua yang hanya merebus kulit dan ada juga yang merebus biji dan ada yang merebus kulit dan biji sekaligus. Sudah ramai yang berjaya hamil dengan meminum air rebusan Buah Zuriat. Sila klik Buah Zuriat untuk tahu cara menggunakannya.


Doa Nabi Zakaria

Doa Nabi Zakaria

23 Jan 2015

TELEKUNG SUTERA VIETNAM

Telekung Sutera Vietnam Sulam Tebuk
ada 5 warna je


 


 telekung bunga timbul 40 kuntum


 

 
 Disini saya nak berkongsi sedikit tentang Telekung yang jarang di jumpai di Malaysia. Asal Telekung ini ialah dari Vietnam. Kita selalu dengar tentang Telekung Indonesia dan banyak di jual di Jalan Tunku Abdul Rahman dan Chow Kit. Tapi Telekung Vietnam belum lagi memasuki pasaran Malaysia. 
Material yang digunakan ialah SUTERA VIETNAM di mana :-
1. Kainnya sejuk dan selesa ketika memakainya.

2. Hasil tangan orang Vietnam halus dan menarik jahitannya.
3. Mempunyai tali di bahagian kain dan telekung membolehkan si pemakai mengubahsuai mengikut keselesaan masing-masing.
 

 Sesiapa berminat bolehlah membuat tempahan dengan harga berpatutan.Di sini saya sertakan gambar telekung. Mempunyai 1 jenis:- Sulam Tebuk dan Sulam bunga timbul

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: Puan Fatemah Abdullah Tel: 013-2737078
 Emel: buahzuriat@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda: